Klacht: Abonnement opzeggen? Ho maar.

op 21 januari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opzeggen per formulier op internet gaat niet, want krijg constant foutmeldingen wanneer ik op verzend klik. Nu moest ik wel bellen á 10 cent per minuut, wat ik op zich al belachelijk vind. Na een eeuw wachten eindelijk een medewerker aan de lijn gekregen. Gemeld dat ik het zwaar irritant vond dat het online formulier niet werkt. Kan het abonnement niet opzeggen, want staat nog op naam van mijn vader. Dit kon niet online gewijzigd worden. Op zich prima, maar vervolgens wordt me geadviseerd het online formulier in te vullen. Terwijl ik aan het begin van het gesprek heb gezegd dat deze niet werkt, wordt erg goed geluisterd dus.

Gewenste Oplossing:

Een werkend online formulier zodat je GRATIS op kunt zeggen. Of tenminste een medewerker die een passende oplossing biedt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jahoi