Klacht: Abonnement opzeggen

op 19 september 2017 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

In juli 2017 heb ik een proefabonnement genomen op de Tubantia, waarbij ik drie weken de krant zou ontvangen. Daarna heb ik hierover een telefoontje gehad van een van uw medewerkers hierover. Ik heb destijds aangegeven dat ik niet vast wilde zitten aan een langdurig abonnement, welke nu dus blijkbaar wel aan mij verbonden zit voor de komende drie jaar, terwijl ik dit niet wilde!! Ik heb tijdens het telefoongesprek nog nadrukkelijk een aantal keren herhaald dat ik NERGENS aan vast wilde zitten en dat ik na het proefabonnement zelf wel zou kijken of ik wat wilde. Ik heb blijkbaar het een en ander toegezegd, maar het is voor mij NIET duidelijk geweest dat het om een abonnement van DRIE jaar zou gaan. Dit had ik anders nooit, maar dan ook NOOIT toegezegd want ik wilde het proefabonnement uitproberen om te kijken of de krant zou bevallen ja of nee. Ik heb zelfs nog aangegeven dat ik dit dus eerst wilde bekijken voordat ik uberhaupt kon zeggen of ik langer met de Tubantia door wilde. Ik weet niet hoe jullie het voor elkaar hebben gekregen, maar ik zit dus nu ergens aan vast wat ik helemaal niet wil en wat ik ook niet op deze manier heb gezegd. Ik voel me echt om de tuin geleid en ik dien bij deze dus ook een grote klacht in, omdat ik het niet eens ben met de gang van zaken!!

Als het abonnement zal worden stopgezet (ook al staat er wel dat dit niet kan), omdat dit niet is wat ik heb aangevraagd! En zo wel, dan had het vanuit uw collega duidelijk gecommuniceerd dienen te worden wat de voorwaarden zouden zijn van wat ik telefonisch zou afsluiten. Ik wens de krant dus ook niet langer te ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tubantia

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tubantia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TerHuurne