Klacht: Abonnement opgezegd, machtiging loopt nog door

op 24 januari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Abonnee van Telfort sinds 2009, echter nooit router aangesloten dus geen gebruik van gemaakt. Wel abonnee UPC. 01-08-2013 Telfort gebeld om op te zeggen, dat moment kwamen ze met een betere aanbieding dan UPC dus gezegd dat ik bij hun zou blijven. Opgehangen, UPC gebeld om op te zeggen, die kwamen met een nog betere aanbieding. Telfort weer teruggebeld om toch op te zeggen. Gevraagd wat er met de router moest gebeuren; die hoefde niet teruggestuurd te worden want was oud model. Opzegbrief gehad. Week na opzegbrief nieuwe router toegestuurd gekregen. Telfort weer gebeld, ze gingen e.e.a. uitzoeken en we zouden teruggebeld worden. Nooit teruggebeld. Wel bedragen van rekeningen af. Iedere keer weer gebeld, verhaal uitgelegd, antwoord: we storten het bedrag terug/we zoeken het uit, bellen u terug maar geen respons.Laatste afschrijving was hoger bedrag en die hebben we geblokkeerd. Nu herinnering. Vandaag weer gebeld, dame kon zien dat we 01-08-2013 opgezegd hebben, ze adviseerde klachtenbrief te sturen omdat er anders niets mee gedaan wordt.

Terugstorting afgeboekte bedragen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patriciaatje71