Klacht: Abonnement opgezegd maar wordt nog steeds in rekening gebracht

op 26 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Bij verhuizing in April 2017 heb ik het volop bellen abonnement opgezegd, dit zou vast bellen worden. Dit is ook in een mail van Ziggo bevestigd ( eind volop bellen abonnement per 07-04- 2017).

Echter, tot op heden wordt het abonnement volop bellen nog steeds bij mij in rekening gebracht. Elke maand weer bellen naar Ziggo hier over,dan wordt gezegd dat het geregeld is, dat het abonnement gestopt is en dat ik daar nogmaals een bevestiging van zal ontvangen.
Tot op heden is het nog niet goed gewijzigd in hun bestand en blijven de beloofde bevestigings mails ook achterwege. Elke maand opnieuw moet ik dan zelf bellen en duidelijk maken dat het nog steeds niet is geregeld.

Als het goed geregeld wordt door Ziggo. Als het volop bellen abonnement inderdaad gestopt wordt en ik niet elke maand moet bellen om dit te bespreken en zelf te regelen dat ze het onterecht ge inde abonnementsgeld weer moeten verrekenen bij de volgende nota.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce Stam