Klacht: abonnement op internetshop als moeder geen internet heeft

op 21 oktober 2015 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder gaat verhuizen, dus moesten er verhuisberichten worden verstuurd. In de giro-afschriften gekeken wie en zo doende kom ik privilege tegen. Zoekend op internet kom ik erachter dat het een internetwinkel is met een abonnement.
Maar moeders heeft geen internet. Is er niet duidelijk gemaakt dat het om een internetwinkel gaat ofzo? Moeders weet het niet meer zo goed.
De administratie is al ingepakt dus verdere aktie zal op zich laten wachten.
Wel alvast de rekening van privilege geblokkeerd. Laat ze maar komen met incasso’s.

Gewenste Oplossing:

Als het abonnement van mijn moeder bij privilege wordt beeindigd.
Als alle betaalde abonnementsgeld is terugbetaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Privilege

1 jaar geleden - Beste heer Castel, Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud sturen wij u bij deze een bevestiging van hetgene dat is besproken. Hierbij hebben wij uw lidmaatschap per direct beëindigd en zal het contributiebedrag van € 80 euro teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Webcare Team Privilege

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 21 oktober 2015 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Castel,

Hiermee bevestigen wij dat wij uw Privilege lidmaatschap per direct hebben beëindigd. Tevens hebben wij uw gegevens in ons uitsluitingssysteem geplaatst, zodat u niet meer door Privilege zal worden benaderd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team Privilege

Heeft op 27 mei 2016 om 19:05 geantwoord

Het heeft even geduurd. Maar ik kwam erachter dat de op 21-10-2015 beloofde 80 euro nog niet is teruggestort op 27-5-2016.

Alle klachten die gemeld zijn door privilegeMA2015