Klacht: abonnement nog niet geleverd

op 12 oktober 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer, mevrouw,

Op 28 september 2017 heb ik een NS-abonnement Weekend Vrij, 1e klas bij de NS besteld. Dit abonnement heb ik besteld inclusief een nieuwe OV-chipkaart. Bij het bestellen gaf de website van NS aan dat de OV-kaart op 5 oktober zou worden geleverd. Dit is ook gebruikelijk, aangezien NS uitgaat van vijf werkdagen bij het bestellen van een nieuwe OV-chipkaart inclusief abonnement.
Inmiddels is het 12 oktober 2017 en ik heb mijn OV-chipkaart nog steeds niet binnen. Hierover heb ik de NS tot drie keer toe gebeld, waarvan de laatste keer vandaag. NS vertelde mij dat er een notitie is gemaakt en dat zij konden zien dat de kaart nog niet eens was aangemaakt. Helaas heeft NS na ons 1e en 2e telefoongesprek onvoldoende gedaan om de klacht te verhelpen. Het ophalen van een anonieme OV-chipkaart is bijvoorbeeld niet mogelijk.

Wanneer ik mijn OV-chipkaart inclusief bovengenoemd abonnement heb ontvangen, ben ik tevreden. Daarnaast past het NS om onder het mom van klantvriendelijkheid een geste te maken, bijvoorbeeld in de vorm van 2 gratis NS-kaarten voor een dag reizen doordeweeks.

Maurice Santokhi

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mister Stone