Klacht: Abonnement niet te beeindigen

op 20 november 2016 over Direct PC in de categorie Computerwinkels

Wij hebben ons abonnement bij Direct PC al tijden terug beeindigd maar blijven desondanks bestookt worden met dreigementen over niet betaald abonnementsgeld en administratiekosten en incassobureau’s

Ons abonnement stopzetten en ophouden met dreigementen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Direct PC over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht pauldaal

1 week geleden - Antwoord P C direct: Wij kunnen uw abonnement versneld beeindigen. Wel 25 euro administratiekosten incasso is weggehaald. Ga dit betalen dan is het wat mij betreft klaar en mag de klacht verwijderd worden. Hartelijk dank voor uw hulp.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Direct PC in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Direct PC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Direct PC

Heeft op 01 december 2016 om 11:56 geantwoord

Beste meneer Daal,

Zoals met u telefonisch is besproken, gaan wij het abonnement per direct opzeggen !
met vriendelijke groet,
DirectPC

Werkwijze

Hoe werkt onze service?

24/7

Na het afsluiten van een servicecontract ontvangt u binnen 30 dagen een servicepas met een uniek klantnummer. Hiermee ontvangt u gegarandeerd 24-uurs hulp bij uw computerproblemen. Of het nu dag of nacht is, bel onze servicelijn en u wordt direct te woord gestaan.

Hulp op afstand

Binnen 24 uur lossen wij de meest voorkomende computerproblemen op. Om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen, bieden wij eerst telefonisch hulp op afstand. Met uw toestemming logt onze ICT-professional op afstand in op uw computer om zo het probleem te verhelpen. Tijdens dit proces kunt u op uw eigen beeldscherm blijven meekijken. Geen stress, maar toch de controle!

Hulp thuis

Lukt het niet om het probleem op afstand op te lossen? Geen nood! Wij zorgen ervoor dat er binnen 24 uur een ICT-professional bij u thuis komt. Met Direct PC kunt u snel weer verder met internetbankieren, e-mail checken of bijvoorbeeld die mooie vakantie boeken.

En dat alles voor een vast bedrag per jaar. Geen onderzoekskosten, voorrijkosten en arbeidskosten en geen toeslagen op zon- en feestdagen!

Alle klachten die gemeld zijn door pauldaal