Klacht: Abonnement niet stopgezet

op 21 september 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Vorige week maandag heb ik mijn abonnement bij jullie stopgezet (pasnummer 20814325). Ik zou hier nog een schriftelijke bevestiging van ontvangen wanneer mijn opzegging verwerkt zou zijn. Deze bevestiging heb ik nog steeds niet ontvangen 1,5 week later, en vandaag is er €215,40 zomaar van mijn rekening afgeschreven door jullie! Graag zou ik per direct dit bedrag teruggestort krijgen en zetten jullie mijn abonnement ook per direct stop.

Als ik het volledige bedrag van €215,40 teruggestort heb gekregen en mijn abonnement is stopgezet.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 21 september 2017 om 11:50 geantwoord

We begrijpen dat je je een hoedje schrok toen je de afschrijving zag. We hebben antwoord gegeven op je Facebook bericht, Jip. :) Graag houden we de communicatie overzichtelijk en via één kanaal. Vind je het goed dat we verder praten via Facebook? :) We gaan dit voor je uitzoeken. We zien uit naar je reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door JipS