Klacht: abonnement niet gewijzigd.

op 29 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

heb 26/7/2016 van u een sms bericht gehad ivm dataverbruik.
gelijk contact opgenomen met de klantenservice en met uw medewerker een nieuw abonnement afgesloten( onbepekt bellen en SMS-en). Hier van jullie een mail van ontvangen op de 26ste als bevestiging,
Enkele dagen later werd een groter bedrag dan van mijn vorige abonnement afgeschreven euro 51,75!! Uit plichtsgevoel dit bedrag maar zo gelaten.
Vandaag,29/09/2016, ontving ik wederom een SMS dat ik al 80% data had verbruikt. De klantenservice gebeld en de situatie uitgelegd, deze kon niet terug vinden dat de wijziging was doorgezet!!
Zij heeft nu wel alles doorgezet en aangeraden om dit formulier in te vullen, om teruggave van het te veel betaalde bedrag.
Er zal een bandopname aanwezig moeten zijn van 26/07/2016 en ik heb via de mail een bevestiging ontvangen van het ingaan van het abonnement onbeperkt bellen.

Hopend op een positieve reactie,
Ella Geertse Verheijen

Als deze klacht naar tevredenheid wordt opgelost en duidelijk antwoord krijg, wat er is mis gegaan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aartella1959