Klacht: abonnement kosten zonder overleg eerder dan normaal geincasseerd

op 22 juni 2021 over de Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geen antwoord gekregen binnen de gestelde 5 dagen

klacht; Bedankt voor uw bericht. U kunt binnen circa 5 werkdagen een antwoord verwachten.

Onderstaand vindt u een bevestiging van uw bericht:
Datum: 11/06/2021
Onderwerp: Ik heb een vraag over mijn factuur, afschrijving of betaling
Uw vraag: op 11 06 2021 is een termijn afgeschreven voor de periode 25 06 2021 / 25 07 2021 normaal wordt dit op de 25e van de maand afgeschreven nu zonder kennisgeving 14 dagen eerder ik vind dit ongepast

Met vriendelijke groet,
Abonneeservice

Gewenste Oplossing:

antwoord excuses en terug storting bedrag en factureren conform oude incasso termijnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over de Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over de Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gravemaker Lautenbach