Klacht: Abonnement en betaling

op 17 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik ben ook al jaren lid van de Telegraaf. Totdat ik wordt gebeld om mijn abonnement te wijzigen. Hier in getrapt, want nu heb ik opeens een “nieuwe” abonnement, waar ik voor een heel jaar aan vast zit. Daarbij was ik te laat met reageren (ivm vakantie). Ik wil graag jaarlijks betalen, want dan ben ik er direct voor 1 jaar vanaf. Maar dat is ONMOGELIJK volgens de Telegraaf!! Mijn abonnement laat alleen maar maandelijkse betalingen toe!! Ik ben ondernemer en vind het prettig om alles direct te betalen, zodat, als er maanden zijn, die wat minder gaan, ik niet in de stress kom met de maandelijkse betalingen, vandaar is dat voor mij een issue. De Telegraaf doet er niet aan mee en het laat ze verder koud.

Wanneer ik het huidige abonnement in zijn geheel kan betalen, op jaarbasis. Want dan ben ik gelijk klaar.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 september 2016 om 15:28 geantwoord

Geachte mevrouw von Oerthel,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft graag per jaar te willen betalen.

Onze excuses voor het ongemak.

Inderdaad is het helaas niet mogelijk om uw abonnement op jaarbasis te betalen. Dit heeft te maken met de specifieke aanbieding waar u gebruik van maakt.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
MvS-De Telegraaf