Klacht: Abonnement direct beeindigd door online na problemen zonder oplossing

op 09 februari 2018 over Online in de categorie Alles-in-1

Heb abo van online. Problemen met verbinding die iedere keer wegvalt. Oplossen ho maar. Terwijl ze onderkent hebben dat verbinding weg valt. Ik heb te kennen gegeven per eerste mogelijkheid van online af te willen. Met in ogenschouw genomen dat ik mijn contract uitdien daar ik geen 700 euro kan ophoesten. Omdat de verbinding waardeloos is heb ik een ander abo van ziggo naast die van online aangeschaft. Aanstaande maandag wordt deze aangesloten. Nu gooit online mij er vandaag zomaar uit, geen internet, geen tv, geen telefoon. Online verwacht dat ik de resterende maanden gewoon voldoe en verwijzen daarbij naar de slotnota. Terwijl ik al aangegeven heb de 700 euro nooit te kunnen voldoen. Ik neem gewoon ziggo er bij en dien mijn contract bij online uit. Dat was de wens zodat ik van online af zou kunnen in july 2019. Nu donderen ze mij er vandaag uit, belachelijk wat een bedrijf is dat???

Gewoon alles weer aansluiten en ik dien mijn contract uit bij online zodat ik per july 2019 van online af ben. In de tussentijd internet ik op mijn ziggo verbinding.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 09 februari 2018 om 16:06 geantwoord

Heeft op 11 februari 2018 om 17:07 geantwoord

Waardeloos, wat online aanbied is geen oplossing. Zadelen mij op met een rekening van 700 euro. En gisteren sturen zij een doos of ik de modem wil terug sturen ???
Ik wordt er helemaal gek van ???

Reactie van de melder van de klacht finlander

9 maanden geleden - nee, niet opgelost gewoon bagger. Ik heb nu ziggo er maar bij genomen gebruik niets meer van online.

Alle klachten die gemeld zijn door finlander