Klacht: Abonnement beeindigd zonder meldingen (1200 euro betalen in een keer)

op 24 oktober 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Telfort heeft mijn abonnement beeindigd en zegt dat ik 1200 euro voor het 2 jarige abonnement nu in 1 keer moet gaan betalen.

Ik was geschrokken, toen ik de klantenservice belde, medewerkers van telfort klantenservice zijn arrogant en brutaal, willen niks horen en niks oplossen. Ik heb nog 3 abonnementen bij T-mobile, Tele2 en Vodafone lopen maar ik heb nog nooit zo’n SLECHTE klantenservice als bij Telfort meegemaakt!

Telfort stuurt totaal geen meldingen via de email en gaat direct abonnement beeindigen!

Na het gesprek met klantenservice is het gebleken, dat ik een openstaande factuur niet op tijd had betaald en daarom moet ik nu hele bedrag van 2 jarige abonnement in 1 keer gaan betalen. Ze zeiden dat ze de brieven naar mijn oude adres hadden verstuurd die ik niet heb gezien omdat ik ondertussen was verhuisd.

Maar waarom hebben ze helemaal geen meldingen via de email verstuurd?! Hoe kan ik dat factuur betalen, als ze geen meldingen over dat openstaande bedrag naar mij sturen? Online kon ik ook niet inloggen, om de facturen te bekijken, er kwam geen verrificatie sms binnen.

Als mijn abonnement en nummer hersteld worden. En als er een onderzoek wordt gedaan aan de hand van de brutale en arrogante medewerkers bij de klantenservice

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Reactie van de melder van de klacht Inrex

3 jaren geleden - Ik heb een bericht gekregen waar staat, dat Telfort mijn klacht niet in behandeling wilt nemen. Jullie zien het zelf hoe Telfort met klanten omgaat. Brutale klantenservice die op een arrogante pest manier zich gedragen, telefoon ophangen. Meldingsysteem is heel dom en slecht uitgevoerd. En daarnaast nemen ze ook geen klachten in behandeling. Ik heb een VERSCHRIKKELIJKE ervaring met Telfort. Ik ga dat bedrijf alle vrienden en kennissen afraden en overal op internet slechte reviews plaatsen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inrex