Klacht: abonnement ‘afgesloten’

op 18 augustus 2017 over Garantiebellen in de categorie Mobiele Telefonie

Tot mijn verbazing ontving ik een herinnering van een factuur van Garantie Bellen. Schijnbaar heb ik een zakelijk abonnement voor vast bellen bij hen afgesloten. Ik weet zeker dat ik GEEN abonnement heb toegezegd.
Ik heb hierover contact opgenomen met Garantie Bellen. Zij lieten mij een bandopname horen waarop ik zogenaamd ‘ja’ heb gezegd. ik herken de stem niet als mijn stem en ik weet zeker dat ik geen toesemming heb gegeven. De medewerker van Garantie Bellen lacht mij uit en zei waarom ik zeurde aangezien ik ‘nu minder ga betalen’. Daarnaast zijn zij de wholesale partner van KPN. Wat dus niet waar is.
Ongeacht wat ik betaal ik wens niet met bedrijven die zulke handelswijze hebben, in zee te gaan.
Intussen hebben ze ook mijn abonnement bij KPN opgezegd. Ik heb ook KPN gesproken. Blijkbaar ben ik niet de enige. Er is zelfs binnen KPN een speciale afdeling opgericht die vergelijkbare klachten behandelt.

Ik wil af van dit bedrijf/abonnement

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garantiebellen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garantiebellen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ed1970