Klacht: Abonnement

op 17 maart 2020 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een factuur gekregen 4320 van 83,22 euro binnen gekregen door Puzzelbrein.

Ik ben niet mee eens met deze betaling en heb hier nooit mee ingestemd. Ben gewoon kapot opgelicht!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat dit meteen word stopgezet en geen betaling te voldoen. Ik ga niet mee akkoord met dit onzin!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 19 maart 2020 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Wij hebben ook aangegeven, dat mocht u nog iets ontvangen, u dat dan kan vernietigen. Omdat het abonnement is gecrediteerd, behoeft u uiteraard ook niets te betalen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wil.dan.dan7@gmail.com