Klacht: Abonnement

op 03 september 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Ik heb een aanmaning gekregen van een factuur van puzzelbrein welke ik ten eerste nooit van hun ontvangen heb en ten tweede is dat voor een abonnement waar ik nooit op toegezegd heb.

Ik ben tevreden als het factuur van 75,30 te niet wordt gedaan en als ik geen telefoontjes meer krijg van deze mensen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

3 maanden geleden - Geachte heer-mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 05 september 2018 om 10:42 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer-mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Douwemateman