Klacht: abonnement

op 16 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb mijn abonnement via de telefoon verlengd maar via de telefoon werd mij gezegd dat ik elk moment kon opzeggen.
Maar ik zit er nu voor twee jaar aan vast omdat per e-mail ( kleine lettertjes) stond dat ik er twee jaar aan vast zit terwijl ik geen enkele
handtekening of fiat heb gegeven .
Ik vind dit zeer slecht. Ik wil dit ongedaan maken
anders ga ik naar de ombudsman . Bij de telefoon is dat ook gebeurd
De rechtbank heeft dit verboden en moet oiok worden teruggedraaid

Ik ben pas tevreden als ik weer zelf mag beslissen of ik wil opzeggen en
niet stiekem binden aan een zeer lange termijn .

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 september 2016 om 09:07 geantwoord

Geachte heer Kamer,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet op de hoogte was van de looptijd van uw huidige abonnement.

Na het afsluiten van een abonnement versturen wij (zoals u zelfs aangeeft) de klant een bevestiging met daarin o.a. de looptijd, prijs, voorwaarden etc. vermeld. De klant heeft na de ingangsdatum van het abonnement twee weken de tijd om het abonnement te herroepen om wat voor reden dan ook.

Aangezien die termijn verstreken is, kunnen wij het abonnement (zoals in de voorwaarden is vermeld) niet eerder beëindigen dan nadat het tweejarig contract is verlopen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf

Heeft op 17 september 2016 om 21:46 geantwoord

IK heb geen handtekening gezet en ik ben niet gebonden . Dit is hetzelfde wat vanavond in Kassa is geweest . ER aan vast zitten zonder
dat ik wist dat de e-mail bindend was .
En dat vind ik onjuist. Dus ik ga naar kassa en ombudsmnn schrijven .

Alle klachten die gemeld zijn door Kameroen