Klacht: abonnement

op 29 juli 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

ik heb een klacht In 2014 had ik een abonnement bij de Algemeen Dagblad voor een koffiezetapparaat ik had toen per ongeluk onbewust de geld dat automatisch van mijn bankrekening paar keer terug geboekt in mei 2014 ik heb iemand gebeld en gevraagd hoelang mijn contract is en de mevrouw medewerkster van de AD vertelde mij dat het contract tot juni/juli 2015 was nou blijk dus te zijn dat de AD mijn abonnement extra heeft verlengt tot november 2016 waardoor ik dus langer moet betalen terwijl dat niet de afspraak was nu hebben zij Intrum Justitia ingeschakeld omdat ik niet meer wil betalen en ze mij proberen te dwingen om als nog voor de krant te betalen terwijl mijn abonnement al een jaar is stopgezet ik heb nu dus een brief gekregen van hun dat ik 60 euro moet betalen waardoor ze mij dwingen om verder te betalen

ik heb nog zitten rekenen

19,95×12=€239,40

dat ik een jaar lang extra moest betalen

inclusief 40×12= 480 door d INTRUM JUSTITIA extra kosten door de klacht die door de AD is vermeld

ik wil mijn geld terug hebben en mijn abonnement stopzetten

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kadir Akturk