Klacht: abonnement

op 08 juni 2016 over Direct PC in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit bedrijf heeft medewerkers rond lopen die oudere mensen een contract laat afsluiten voor een pc. Mijn moeder van 83 heeft geen internet en geen pc. Deze verkoper moet zich schamen, om deze mensen te bedonderen . Hoop hem nog een keer te ontmoeten want ik heb nog een hoop vragen. Om dit weer ongedaan te krijgen moet er weer tijd en geld ingestoken worden, voor mij zijn dit oplichters.

Gewenste Oplossing:

Dat ze stoppen met deze praktijken om oude mensen iets aan te smeren,en het geld terugstorten voor het aangetekend opsturen van de opzegging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct PC

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Direct PC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct PC nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Direct PC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Direct PC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Direct PC

Heeft op 17 januari 2017 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard Danen