Klacht: Abonnement

op 07 mei 2016 over Adobe in de categorie Software

Geachte heer, mevrouw,
Dit is een formele ingebrekestelling per mail.
De verkoopdienst is bereikbaar binnen de 3 minuten. De klantendienst nog niet binnen de 45 minuten.
We protesteren de facturen waarop we niet kunnen uit maken waarvoor deze facturen gelden : de standaard of de professional versie.
Zie bijlage.

Initieel is Acrobat Standard aangekocht met een jaarabonnement.

Tijdslijn :
11/02/2016 aankoop Adobe Standaard DC
24/04/2016 ? Vraag omschakeling naar de Pro – er wordt gezegd dat het jaarabonnement van de Standaard prorata terugbetaald / de verkoper heeft een 2de standaard geactiveerd. 28 minuten
24/04/2016 Telefoon naar de verkoopdienst : de opmerkingen gemaakt. Slechts één account nodig en weldegelijk een Acrobat Pro. De Pro is geactiveerd echter de 2 standaard licenties worden prorata terugbetaald resp gecrediteerd. Niets is minder waar.
26/04/2016 905 doorschakeling naar klantendienst – na … geen gehoor 20 min
26/04/2016 920 doorschakeling naar klantendienst – na … geen gehoor 18 min
26/04/2016 927 klantendienst duurt enkele dagen – gsmnr opgegeven en gaan terugbellen als het klaar is. 25 min
Geduld is op.
Bij een check vanavond 7/5/2016 zijn twee abonnementen nog niet stopgezet.
Met opzet zijn de coördinaten van de nieuwe Visa kaart niet aangepast opdat de kosten niet automatisch verrekend worden.

Wat heeft Biso nodig : één Acrobat Pro + de 2 standaard licenties worden prorata terugbetaald resp gecrediteerd en dit vanaf 24/4/2016.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adobe

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adobe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BISO BVBA