Klacht: Abonement opgezegd toch facturen

op 29 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb een mobiel abonnement afgesloten met toestel (s6 edge) bij Tele2.
Vanaf dag 1 alleen maar problemen; nummerovername mislukt waardoor ik niet kon bellen, contact gehad zou binnen 48 uur opgelost zijn.
Dit heeft zich 3x zo herhaald, en uiteindelijk was het nog niet opgelost, waarop ik heb besloten het abonnement te beëindigen en toestel terug te sturen (in onderling overleg zou dit geheel kosteloos gebeuren).
Nu worden mij toch facturen in rekening gebracht, weer contact gehad wordt van alles beloofd maar niet nagekomen.
Tele2 is een bedrijf dat iedereen maar aan het lijntje houd, en intussen maar facturen blijft incasseren terwijl ik al door verschillende medewerkers in het gelijk ben gesteld. Alles maar ook echt alles gaat fout! Je word belogen, bedrogen en van je geld beroofd voor diensten/producten waar je nooit gebruik van hebt gemaakt.

Ik ben tevreden wanneer mijn facturen gecrediteerd zijn en ik een fatsoenlijke compensatie heb gekregen voor al het gebel en gedoe de afgelopen 3-4 maanden!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gillie045