Klacht: Abbonoment zonder account

op 10 mei 2017 over StudeerSnel in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar StudeerSnel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door StudeerSnel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat StudeerSnel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

StudeerSnel

Heeft op 10 mei 2017 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Cecile, Gelukkig hebben we jouw account snel kunnen vinden. Zo to horen wil jij jouw Premium abonnement stop zetten. Dit kun je op elk gewenst moment doen via de website, maar inmiddels hebben wij dit al voor jou gedaan. Je hoeft dan ook niks meer te doen. Groeten, StudeerSnel

Alle klachten die gemeld zijn door cecileseebregts