Klacht: Abbonoment

op 01 december 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Ik heb Iphone 7 plus bestelt via de website .8 November zou die geleverd worden wegens prive redenen moest ik die afspraak verzetten naar 11 November. Die afspraak moest ik ook verzetten omdat ik wegens prive redenen ook niet thuis was.
Na dat ik 4 keer had gebelt zij de mevrouw aan delijn dat zij een dossier zou maken en zou sturen naar de leiding gevende dat ik anders aan de contract vastgebonden wordt na ongeveer 1 week belde ik terug er was helemaal niks van dossier en ze zijden dat er een mail zou aankomen dat ik een nieuwe afspraak kon maken. Na 4 keer weer hebben gebelt zegt een Onbeleefde mevrouw dat de telefoon eind December geleverd zou worden.
Ik zij dat de telefoon nu 56 euro koste 24 maanden abbonoment.mevrouw zij dat ze niks kon veranderen

En dat ik mijn klacht via de
Mail moest schrijven. DUS MET ANDERE WOORDEN IK BEN VAN KAST NAAR DE MUUR GESTUURT. Ik heb nog bij geen een provider zo spijt gehad dan nu als mijn probleem niet wordt opgelost zorg ik ervoor dat niemand meer een abbonoment neemt bij TYPHONE.

Wanneer mijn probleem wordt opgelost.plaats dat ik 60 euro permaand ga betalen 24 maanden 56 euro permaand 24 maanden.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilknurozdenn