Klacht: Abbonement opzegging

Celik25 op 17 februari 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds december overgestapt naat tmobile precies voor de reden die ik nu ook ga omschrijven, sinds november abbonement aangesloten bij tmobile, abbonement bij tele2 zou dus in december verlopen, ik wou met nummerbehoud dus overstappen alles netjes doorgegeven en dus zou het overstap plaatsvinden op 6 januari, netjes gewacht, niks van gekomen, weer gebeld op 20 januari, en zou het zich 20feb plaatsvinden, ondertussen dus 2 FACTUREN voor niks betaald, nu is het bijna 20feb omdat ik zeker wou zijn dat het toch echt op 20feb zou plaats vinden ter controle dus 3 dagen eerder gebeld, nu word er WEER gezegt dat dus de overstap zal plaats vinden op 17 maar waar door ik zeker weer een factuur moet betalen, ik ben dit echt beu , mijn vriendin was dit dus voor mij aan het regelen en toen ik dat hoorde ben ik maar gaan bellen, 1 maal gebeld werd ik doorverbonden met de juiste afdeling , DIKKE 30 min in de wacht , heb hierna ook opgehangen en ben hier zeker niet klaar mee.

Zodra mijn 2 facturen die ik voor niks betaald heb vergoed word en mijn overstap nog 20feb plaats kan vinden, wil zo snel mogelijk weg bij tele2 !

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Celik25