Klacht: abbonement opzeggen

schiedam op 19 december 2021 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zag dat er 6,40 euro afgeschreven was van mijn rekening,terwijl ik alleen heb gezocht naar een abbonementaanbieding,dus het bedrag teruggeboekt, ik kreeg de krant digitaal,terwijl ik hem helemaal niet digitaal wil en lees. Na een mail van jullie als reactie,heb ik telefonisch alles uitgelegd,conclussie: als ik het bedrag opnieuw zou betalen,dan zou het bedrag weer teruggestort worden en zodoende de krant stopgezet kunnen worden,mijn reactie was , zet digitaal verzending stop en alle twee tevreden, dit kon niet en ik werd ïn de wacht gezet en daarna kreeg ik een Ingesprekstoon,dus het gesprek is niet voortgezet.
Ik zou alsnog willen dat het abbnm.van de digitale AD wordt stopgezet’
Mijn abb.nr. is 31084415.
wachtend op Uw reactie en met vriendelijke groet
W.vd Coevering te Gouda

Gewenste Oplossing:

dat dit geregeld wordt,zoals omschreven hierboven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door schiedam