Klacht: Abbonement onmogelijk op te zeggen/ klantenservice verschrikkelijk

op 24 mei 2021 over Marley Spoon in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Ik heb (zonder mijn weten) via de website van het bedrijf mijn abbonement geactiveerd. De website is heel erg onduidelijk (het lijkt op het verhaal van fabletics dat een tijdje geleden ook in het nieuws was dat je met 1 klik gelijk aangemeld bent voor een abbonement zonder dat er gevraagd wordt naar extra toestemming om geld van je rekening af te schrijven). Doordat ik dit niet wist heb ik ook niet mijn adres gewijzigd en werd de doos ook nog eens naar mijn oude adres gestuurd. Toen ik van hen een mailtje kreeg over de dozen heb ik gelijk proberen te bellen (5 keer geprobeerd) maar kreeg niemand te pakken. Vervolgens heb ik een mailtje gestuurd op 20 mei dat ik geen dozen wilde ontvangen. Hier kreeg ik pas 2 dagen erna antwoord op. Gezien de doos gepland was voor 24 mei was dit dus te laat. Echter, krijg ik deze week te horen dat mijn mailtje van 20 mei ‘onduidelijk’ was en ‘niet op tijd’ en dat Ik daarom ook 28 mei nog een doos krijg. Het bedrijf houdt zelf een termijn aan van 6 dagen, hetgeen ik dus aan voldeed met mijn mailtje van 20 mei. Bovendien was mijn mailtje glashelder: ‘ik wil geen dozen ontvangen’. Inmiddels ben ik 6 mails verder en wordt er beweerd dat mijn mail onduidelijk was en ik daarom alsnog een doos krijg. Volgens het bedrijf was hoe de klantenservice heeft gereageerd “volledig in overeenstemming met hun beleid”. Uiterst gênant dat dit is hoe ze om gaan met klanten.

Volledige restitutie van de 2 dozen. Schandalig slecht beleid en klantenservice. Dat je zo omgaat met klanten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marley Spoon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marley Spoon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ekm