Klacht: Abbonement die ik niet wilde

op 06 september 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Ik heb 2 dagen geleden een factuur binnen gekregen van 75.30 die ik moet betalen voor een halfjaar abbonement. Ik wil geen abbonement van puzzelbrein. Ik puzzel nooit!! Daarbij komt dat ik nooit zon bedrag kan betalen! Ik heb telefonisch contact gehad. Maar ze zeggen dat ik MOET betalen. Na ontvangst van het 1e boekje heb ke 14 dage de tijd om het te annuleren. 2 dagen geleden kreeg ik het boekje pas dus zou ik nog 12 dagen kunnen annulere . Volgens hun kan dit niet. Ik heb al vele mails gestuurd maar krijg geen reactie. Wat te doen

Als mij abbonement geannuleerd wordt en ik geen kosten heb

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 14 september 2018 om 09:20 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kleinechanty