Klacht: abbonement 21-11-2017 stopgezet

op 16 februari 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Goedemiddag,

Ik heb 08-01-2018 fitforfree een mail gestuurd met erin de volgende informatie over mijn opzegging.

Aangezien ik 21-11-2017 mijn abbonement dezelfde eerste sportdag heb laten stoppen werd er alleen vermeld dat er een bedrag (12,50 euro) werd afgeschreven van mijn rekening. De sportinstructeur aan de balie die heeft mij verteld dat ik niet de sportpas hoef in te leveren.

En nu wordt in de brief een sportpas gevraagd en ook de beëindiging van de datum klopt niet. De beëindiging startdatum (1-2-2018). En wat is de bedoeling van de bedrag dat gestort is op mijn rekening (20-12-2017 bedrag 32,45euro bijgeschreven?
En vandaag 02-02-2018 19,95 euro afgeschreven.

Ik wil dit via de mail oplossen want ik ben niet bereid om u telefonisch te bellen aangezien ik niet naar service nummers kan bellen. En ook omdat ik het liever zwart op wit wil hebben.

Lidnummer052027049 te fff 52 oudenoord.

Met vriendelijke groeten

Dat dit wordt opgelost z.s.m

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 23 februari 2018 om 11:43 geantwoord

Hoi Saida. Bedankt voor je bericht. We begrijpen niet zo goed waar dit bericht over gaat. Hebben we een brief gestuurd om de sportpas terug te sturen? Je mag jouw pasje na de beëindigen van jouw lidmaatschap gewoon houden. We adviseren je om even langs de club te gaan om dit te bespreken. Of om een mailtje te sturen naar onze klantenservice via info@fitforfree.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem123444