Klacht: Aanvragen vakantie bonnen

op 20 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Het aanvragen van vakantiebonnen is een uiterst gecompliceerde zaak.
Telefonisch is de telegraaf niet te bereiken. Vandaag meer en 5 keer gebeld en iedere keer meer dan 10 wachtenden voor je.
Aanvragen via de web Side is ook niet makkelijk. Je moet eerst een account aanmaken en als je dan inlogd met je klantnummer wordt dit niet herkend.
Kortom een zeer teleurstellend service voor een zeer trouwe ( meer dan 30 jaar) klant.

De ultieme service na de frustratie van vandaag zou zijn indien in de periode 25 juni T/m 1 juli op ons vakantieadres noordhoek 20 te Lies op Terschelling bezorgd wordt.

Een alternatief is de bezorging van bonnen waarmee wij bij een kiosk een kent kunnen ophalen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 15:02 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw Scholten,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij zien dat u ondertussen al iemand heeft gesproken van onze afdeling. Wij gaan er vanuit dat het probleem hiermee is opgelost en wij wensen u uiteraard een hele fijne vakantie toe. Mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Geoloe@hotmail.com