Klacht: Aanvraagkosten Zorgtoeslag

op 23 december 2017 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Dochter heeft een zorgtoeslag aangevraagd, normaal doet ze dat met digid, maar op de een of andere manier is ze bij een of ander instantie terechtgekomen. En nu wordt er 39,50 gevraagd. helaas kon er niet gestorneerd worden, ze heeft nauwelijks geld. Inmiddels is dit bedrag na een aanmaning opgehoogd naar 62,00 euro.
Wat schetst mijn verbazing, ik wilde deze overmaken, maar mijn bank herkent opgegeven rekeningnummer niet!? Dat bevestigde mijn achterdocht al. Toen ben ik op internet gaan surfen.
Immiddels hebben ze Bosveld (deurwaarder) bijgehaald, deze stuurt een app naar mijn dochter om geld te betalen? via ideal?
ik heb administratie@zorgtoeslag.nl en info@bosveld.nl een mail gestuurd.

Heb ik te maken met een malafide instantie? En hoe kan het dat de belastingdienst dit soort instanties niet de kop indrukt? Wat ik erg vind is dat mijn kind die net 18 is geworden geconfronteerd word met dit soort instanties, ze heeft geen eens geld. Als moeder vind ik dat de overheid juist deze generatie jongeren moet beschermen tegen geldwolven.

,Ik ben pas tevreden als ik zeker weet dat dit geen malafide instantie is (zorgtoeslag.nl) en dat ze idd met de Belastingdienst te maken hebben. Brief komt echter niet in een blauwe envelop thuis. Verder wil ik weten hoe te handelen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 07 maart 2018 om 14:11 geantwoord

Heeft op 07 maart 2018 om 16:42 geantwoord

Wat een bullshit verhaal!!!!! Haha....

Reactie van de melder van de klacht EEU

7 maanden geleden - Blijf het een stomme instantie vinden. Lekker makkelijk zo. Misschien een petitie starten om deze site uit de lucht te halen, of ieg dat ze de naam zorgtoeslag niet mogen gebruiken. Waarschuw mijn hele omgeving al voor deze site.

Alle klachten die gemeld zijn door EEU