Klacht: Aanvraag persoonlijk OV chipkaart

op 27 januari 2014 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Na in eerste instantie een makkelijk te doorlopen procedure (online) voor het aanvragen van een persoonlijk ov kaart begon de ellende.

Keurig een email met de bevestiging dat de kaart is aangevraagd. Twee dagen daarna een mail dat de kaart is aangeboden bij de post, met de melding dat ik deze kaart mag verwachten met drie werkdagen. Vol goede moed wachtte ik deze dagen af. Toen bleek dat de kaart er op de 17de nog niet was heb ik toch maar even gebeld. Daar kreeg ik te horen dat ik 7 dagen (productietijd) voor de kaart + 7 dagen voor de post moet wachten voordat er een nieuwe kaart aangevraagd kan worden. Mijn aangeven dat ik een mail had waarin wordt gezegd dat de post heb al heeft en de drie dagen voorbij zijn, werd als nul gewaardeerd.

Nu eindelijk 14 dagen verder heeft men een storing in het systeem waardoor het aanvragen van een nieuwe kaart alsnog niet lukt. Noem het pech.

Zeer ontevreden over de gang van zaken bij dit bedrijf. Helaas is er geen alternatief en moet er met dit bedrijf zaken gedaan worden.

Geen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MichelZoet