Klacht: aanvraag domicilieering

op 29 juni 2019 over Electrabel in de categorie Energieleveranciers

na 2 maanden wachten en 3 maal papier aan gevraagd te nebben voor mijn buurman vind ik dat er een klacht mag komen tegen jullie! de heer eric de sutter is in maart geopereerd aan hart en is dus aan lange revalidatie bezig en dit met verblijf bij vriendin !mijn buur) voor het gemak heb ik domiciliering aangevraagd en dit al 3 maal !! er word steeds bevestigd dat deze opgestuurt is maar komt nooit toe wat mij zeer verbaast daar de facturen wel kunnen toekomen!! is het dan zo moeilijk om dat formulier te bezorgen ??? ondertussen heeft eric al 2 maal nalatigheidsinterest bijbetaald door jullie laksheid en ja het kan aan d post liggen maar toch geen 3 maal he ! weet dat de man er het hart van in is daar hij voor dit alles andere mensen moet vragen om alles na te zien .ik had voor het gemak gevraagd de papieren op te sturen naar de vriendin omdat ze dan niet steeds naar de bus moet gaan kijken van eric .en zoals ik al zei de facturen raken op dit adres maar een simpel formukier gaat niet ! ik vraag met aandrang dit in orde te maken zodat de man rust kan vinden en geen ongewilde boetes aangerekend wordt !grtjs ps .de man beschikt niet over internet dus opsturen aub

gehoor geven aan aanvraag

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Electrabel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Electrabel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eric de sutter