Klacht: Aanvraag coulance, dossier 5-00131523 Estate 98-SRH-9

op 10 mei 2017 over Renault in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De distributieriem van onze occasion Renault is eerder gebroken / gescheurd dan Renault aangeeft deze te moeten vervangen om bovenstaande te voorkomen. (Namelijk 160.000 KM of levensduur van 6 jaar). Wij hebben Renault benaderd en zij hebben ons een onderhoudsbon aangeboden t.w.v. 300,00. Wij konden deze accepteren tot eind april. Wij hebben deze geweigerd. De schade aan de auto is tot op heden bijna 2600,00. Ik ben van mening dat de kwaliteit van de riem, niet voldaan heeft aan de eisen van Renault en vindt dat zij om die reden aansprakelijk zijn voor de geleden schade.
Ik heb hen dit laten weten op 3 april j.l. Tot op heden niets van hen vernomen. Contact persoon aldaar is Mevrouw A. Sijbring.
Zij heeft inmiddels de onderhoudsgeschiedenis en de factuur mogen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Renault Nederland zijn verantwoordelijkheid neemt en zichzelf inderdaad aansprakelijk stelt voor de geleden schade en mijn geleden financiële schade vergoedt.

Alle klachten die gemeld zijn door Dossier 5-00131523