Klacht: Aanvraag aansluiting/verhuizing

op 12 oktober 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In juni meld ik mij voor het eerst i.v.m.verhuizing naar een tijdelijke woonunit per 1-10-17
Echter kan ziggo nog niks betekenen omdat er nog niets gevonden kan worden in de computer. Aug. grond op naam gekregen. Meld mij wederom. Krijg de vraag of er een groene kabel ligt. Deze ligt er. Dan is het zo geregeld mw.
Ja, ja. Later krijgen we te horen dat de wacht tijd 4 tot14 weken is voor er een aansluiting gemaakt kan worden. Groene kabel ligt er. meterkast staat 2 meter van de groene kabel
Dus nu zitten we hier 12-10 te wonen met 3 op groeiende kinderen zonder t.v. of internet. En dat anno 2017!!
Meerdere keren contact gehad of er geen nood oplossing was. Maar nee is het antwoord en u kunt het beste u contract verbreken.Lekker klant vriendelijk! Echter bij een andere provider geprobeerd maar die hebben geen kabels in de grond liggen dus ziggo heeft hier helaas de macht.
Wij kunnen het moeilijk accepteren dat het zo lang moet duren en dat er geen oplossingen te bedenken zijn.
Deze heb ik inmiddels zelf wel kunnen bedenken maar dat kost mij wel extra geld.
Ingangs datum klopt denk ik niet. Maar kan op het moment niet in mijnziggo.nl

Dat de aansluiting zo spoedig mogelijk wordt gemaakt!
En de kosten vergoed worden die ik nuzelf aan het maken ben.

Alle klachten die gemeld zijn door HAWVANWANROOIJ