Klacht: Aansluiting woning

op 02 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een nieuw huis en hebben in december 2016 een aansluiting aangevraagd bij Ziggo. Dit was volgens Ziggo geen enkel probleem. Eind februari zou de aansluiting gereed zijn. Tot op heden hebben we nog niks. Na tientallen telefoontjes hebben we nog steeds geen antwoord. Er wordt steeds gezegd dat ze er mee bezig zin. We zijn het heel erg zat nu!!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer we aangesloten worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerben Blokland