Klacht: aansluiting trein

op 29 november 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Stoptrein naar Wierden vanaf Holten, 5 minuten vertraging.Normale vertrektijd 11.51 uur. Trein bij aankomst in Wierden dus 5 mninuten te laat.Normaal is de overstaptijd in Wierden 5 minuten.Wil nu trein naar Raalte nemen. Trein uit Holten staat stil op het perron in Wierden.Trein richting Raalte gaat op dat moment rijden, dus overstappen is niet meer mogelijk!!!! Wat een service van de NS. Belachelijk voor woorden.Slechte Klantenservice!!!!! Ik heb nu een half uur in de kou moeten staan op het perron om de volgende stoptrein naar Raalte te kunnen nemen.Slechte beurt van de NS!!!!!!!

Trein naar Raalte had gewoon kunnen wachten. Machinist kon zien dat we net aankwamen!!!!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 16 januari 2017 om 08:31 geantwoord

Geachte heer Stant,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 29 november 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

Graag reageer ik op uw reiservaring van 29 november 2016 waarbij uw aansluitende trein van Wierden naar Raalte niet heeft gewacht op de trein vanuit Holten. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend was. Mijn excuses hiervoor.

Uw signaal heb ik inmiddels doorgegeven aan de managers die verantwoordelijk zijn voor een punctuele uitvoering van de dienstregeling op uw traject. Uw signaal is aanleiding om kritisch naar onze dienstverlening te kijken en zo nodig maatregelen te treffen. Wij danken u voor de moeite om uw ervaring aan ons door te geven.

Graag wil ik u wijzen op de mogelijkheid gebruik te maken van onze regeling Geld terug bij Vertraging. Meer hierover kunt u lezen op onze site http://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vertraging.html

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoop dat uw volgende treinreis weer naar wens verloopt.

NS Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Ludie Stant