Klacht: Aansluiting nieuwe woning

op 03 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden bezig om een nieuwe aansluiting te krijgen met Ziggo. Vandaag zou de monteur langskomen eea te installeren. Heb al 10 keer aangegeven dat de kabel nog moet worden getrokken. Geheel duidelijk voor Ziggo. Er kwam eem jongeman met een koffertje, ipv een paar mannen met een graafmachine. Reeds talloze malen uitgelegd, het zou goed komen!!
Nu verhuist, en volgens de man van Ziggo voorlopig 2-3 maanden) zeker geen aansluiting; reden: ondeskundig personeel aan de telefoon die je te woord staat. advies van de Ziggo medewerker: nee. Een andere provider, bij Ziggo is het een puinhoop!a

Gewenste Oplossing:

Niet meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Edwinvv