Klacht: aansluiting

op 21 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik ben 24 juni verhuisd en heb ruim daarvoor aangegeven bij Tele per email en telefonich,alles zou geregeld worden.helemaal niks geen aansluiting dus ik heb gebeld mevrouw er is een mail achterstand 11 a 12 juli bent u aangesloten prima weer helemaal niks geen bericht van tele2
ineens komt er een pakket binnen of ik alles wilde terugsturen prima ik heb dat gedaan en er komt een nieuw pakket met een brief 20 juli iets na 18.00 sluiten we u aan dus ik denk bel voor 20.00 nee mevrouw binnen 10 minuten een sms dat u aangesloten bent niet dus 21 juli 2016 weer gebeld we zijn er mee bezig kan nog 5 dagen duren ik zeg sorry ik heb eenbrief dat 20 juli alles aangesloten wordt ik bel continu en steeds wordt ik door verbonden kost mij veel geld met prepaid
ik heb zelf een spierziekte ik kan geen arts niks bereiken

ik ben tevreden als ik mijn beltegoed van 40 euro terug op mijn bankrekening krijg van wat ik heb gebeld naar jullie qua prepaid en aangesloten ben

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door biancalens