Klacht: Aansluiting

op 16 december 2012 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

(Gebruik beschaafde taal en geen scheldwoorden.)de trein van zondag 16 december van 08.19 vanaf station Westervoort naar Arnhem centraal reed zo langzaam dat wij onze aansluiting naar Amsteerdam Amstel precies misten. In de planner wordt aangegeven dag je 4 minuten overstap tijd hebt. Dat was voor vanochtend niet aan de orde want we misten de intercity naar Den Helder precies op 1 minuut. Hoe kan het dat je geen aansluiting kan halen waarom rijdt de trein zo langzaam? Met het openbaar vervoer is zo een grote ergernis en is voor ons geen herhaling!

De tijd hebben om fatsoenlijk over te kunnen stappen, op tijd rijden en rekening houden met aansluit tijden. als je in Westervoort opstapt ga je echt verder met de trein. Anders nem je de bus om naar het centrum te gaan. 4 minuten kan genoeg zijn want op onze terugreis haalden we het zonder te hoeven rennen. maar de machiniste reed gewoon te langzaam en verloor daarme precies de 4 minuten die wij nodig hadden om onze trein te halen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 december 2012 om 09:06 geantwoord

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

Alle klachten die gemeld zijn door Schar