Klacht: aansl(fl)uiting

op 15 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

de trein van Stavoren naar Sneek komt aan om 49. De bus richting Bolsward vertrekt om 48. Betekent een half uur wachten. Met de oude dienstregeling duurde mijn reis een uur, nu bijna twee uur en daarbij komt nog een stuk lopen van 20 minuten

Wanneer de bus ongeveer drie minuten later zou vertrekken vanaf Sneek zou overstappen geen probleem zijn. Deze minuten zijn event. in te halen op het stuk snelweg tussen Sneek en Bolsward

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Arriva een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

5 jaren geleden - Hallo reits,Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groet, ^MF Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door reits