Klacht: aanschaf laminaten zeer ontevreden

op 26 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

wij hebben laminaat voor heel het huis aangeschaft 85M2 en inmiddels is dit al aangelegd maar wat blijkt dat laminaat vervelt en als er iets lichts valt niet eens iets zwaars en of stofzuigt meteen een deukje en of schade komt dit vinden wij heel jammer want laminaat voorheen was niet zo nu weet ik niet wat ik er mee moet doen liefst wil ik allemaal opnieuw willen vervangen maar dat gaat hem niet worden omdat wij een eiland keuken hebben neergezet en maanden met verbouwing bezig geweest en om nu dat allemaal te vervangen heb ik eerlijk gezegd geen tijd en energie meer voor en het zit nu eronder dus ik kan het niet eruit halen alleen vinden wij het wel jammer we hebben zoveel geld voor moeten betalen en ik nu al niks meer aan het laminaat hebt en niet eens meer zeker van bent hoelang het zal meegaan maar naar mijn gevoel niet lang genoeg. in het algemeen zijn we zeer tevreden met Ikea wij zijn vaste klanten en laatst hebben wij ook onze hele inboedel bij jullie gekocht. maar laatst toen we in Ikea waren zagen we dat de laminaten die wij hebben gekocht uit de schrappen ging zou dat niet eventueel zijn gekomen omdat er meerdere mensen waren die ontevreden zijn geweest. maar ieder geval ben er niet blij mee en wil liefst mijn geld terug. zodat ik in de toekomst het kan vervangen.

wanneer ik mijn geld deels en of helemaal terug krijgt

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 17:21 geantwoord

Hej Tarkan,

door drukte lezen we je bericht nu. Onze excuses hiervoor.

Wat vervelend dat de laminaatvloer snel beschadigd is! We kunnen ons voorstellen dat dit een teleurstelling is na een lange periode van verbouwen :( We hopen dat er inmiddels een oplossing is geboden voor je klacht. Wanneer dit niet het geval is raden we je aan ons contactformulier in te vullen: https://cccnservice.ikea.com/direct.aspx?ug=4&N=1690

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

We wensen je een fijne avond toe!

IKEA Nederland

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rahime-yilmaz@hotmail.com