Klacht: Aanpassen sim only abonnement

op 11 augustus 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

vorige maand heb ik mijn contract verlengd bij KPN. Ik wilde sim only verder gaan, dus ik koos samen met een medewerker voor een geschikt abonnement. Mijn huidige abonnement loopt pas in oktober af, dus goed op tijd.
Nu een maand later zie ik opeens dat het een 2 jarig contract is ipv 1. Een groter probleem is dat ik in de tussentijd besloten heb om in het buitenland te gaan studeren en een veel te grote bundel heb. Ik ben al jarenlang trouwe klant, dus het leek me wel zo netjes als dit gewoon geregeld kon worden. Maar nee, 2 weken is de opzegtermijn en daar gaat niets aan veranderen. De enige tip die ik meekreeg was: afkopen. Wat dus inhoudt: de abonnementkosten van de gehele 2 jaren, zonder de verrekende kortingen, plus administratie kosten. In een gunstig geval komt dit uit op €800,-. Dit zijn veel meer kosten dan het abonnement te behouden, en er iets voor terug krijgen ho maar. Ik vind het ronduit belachelijk, zo ga je toch niet met je vaste klanten om?!

Wanneer ik mijn abonnement naar beneden mag bijstellen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gewooncindy