Klacht: aanpassen lidmaatschap

op 16 januari 2014 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

onze Hulp, een poolse, is 7 januari terug gegaan naar polen
ze stond nog niet ingeschreven in Nl omdat ze pas sinds eind oktober hier in Nl was
Nu wil ik haar pasje om laten zetten op een ander persoon, zoon van personeelslid van ons, dus dat heb ik gevraagd bij F4F
wij moeten aantonen dat ze niet meer in Nl is
ik kan een brief schrijven en deze door haar laten ondertekenen en inleveren bij F4F, maar dat is niet genoeg zij moeten ook een extra bewijs hebben dat ze niet meer in NL is
wij hebben haar zelf terug gebracht en nu zegt de mevr. bij F4F dat ik dan maar een benzine bon moet inleveren dat ik getankt heb, nou ik bewaar geen benzine bonnen
ik rij echt niet voor mijn plezier even op en neer naar polen om iemand naar huis te brengen

gewoon een nette brief, ondertekend door de betreffende persoon zou toch voldoen moeten zijn

geen jaar contracten afsluiten bij F4F

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over fit for free

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over fit for free nog niet in behandeling is genomen.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door hans verstraaten