Klacht: Lekkage etenskast woonkamer

op 16 mei 2019 over Aannemers in de categorie Klusbedrijven

Op maandag 22 april melde ik bij havensteden dat ik een lekkage had in mijn etenskast,na een paar dagen kwam iemand kijken met een zak lantaarn en zei u heb een lekkage of dat ik dat niet wist ha ha. Na 3 weken belde ze mij om te zeggen dat ze bij de buren gingen kijken op nummer 80 Evoluon dat ging gebeuren op vrijdag 10 mei 2019 ik kijken voor het raam of ze zouden komen de gehele dag, maar helemaal niks het kan natuurlijk gebeuren dat als ik even naar de w.c moetmaar zo kon het niet gaan dat ik ze heb mis gelopen,Dus ik ga naar de buurman om te vragen of niesing was geweest nee zei hij maar ik zou natuurlijk ln gedut zijn want ik kom uit de nachtdienst maar dan hadden ze toch een briefje in de bus gedaan hij ging kijken maar niks.Ik weer bellen naar de huisbaas havensteden ik moest even wachten dan gingen ze de aannemer bellen even later zei havensteden dat er niemand thuis was ik wilde weerwil doen maar ze zij de aannemer zei ze waren niet thuis punt uit maar waar is dan het briefje gebleven wat je normaal in de brievenbus doe.Al die weken moet ik in de schimmel zitten die in mijn huis is.Mijn vrouw is zeer ziekelijk zwaar hart,long,nier patiënt ,ik zelf ben 79 jaar en mijn vrouw 75 jaar morgen is het vrijdag en dan gaan we de 5 de week in met nog steeds niks we kennen er niet meer tegen dat ze dat kunnen doen tegen ouderen dit vind ik zeer kwalijk.

Als het snel gemaakt is

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aannemers

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aannemers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door degeus73