Klacht: Aanmelding aanvraag nummer 381097703

op 04 augustus 2017 over International Card Services in de categorie Creditcards

Geachte mevrouw/mijnheer
Het volgende ik heb bijna 4 weken geleden een anwb creditcard aangevraagd. Iedere keer was er weer wat ik heb dan eindelijk alles goed opgestuurd er zitten zulke lange wachttijden tussen.
Maar nu het volgende ik kreeg een mevrouw aan de telefoon van de beveiliging om de gegevens te controleren. Tot mijn verbazing zegt die mevrouw ik denk dat loonstrook niet klopt het adres toen werd ik boos omdat het een ander letter type is. Dit is altijd bij mijn loonstroken ik zeg het klopt wel ik werk meer als 11 jaar bij deze werkgever u kan zien dat het salaris klopt en ook de ing bank gegevens, dus zegt mw ik wil iemand die de salaris doet spreken op uw werk of dit klopt ik zeg dat wil ik niet en het is ook schending van de privacy mijn werkgever hoeft niet te weten wat ik doe financieel gat hem niets aan. Dot is echt te gek voor woorden hoe er nu wordt gereageerd door ICS, dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Ik hoop en verwacht dat het gewoon in orde wordt gemaakt ik heb alles ingeleverd. Dat een mevrouw contact wi opnemen is belachelijk voor woorden ik werd ook echt boos. De naam en adres staan in ander letter type dat heb ik al eerder gezien bij andere bedrijven dus ik hoop toch nog dat het snel naar behoren wordt opgelost.

Ik ben pas tevreden dat alles wordt opgelost dat ik de kaart kan gaan gebruiken bij calamiteiten als er onderweg iets mocht gebeuren met mijn camper die ik zojuist heb aangeschaft.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over International Card Services

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over International Card Services nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Patrickhorters

1 week geleden - Tot op heden geen reactie gekregen. Zo ga je niet met mensen om echt asociaal volk dat ICS

Alle klachten die gemeld zijn door Patrickhorters