Klacht: Aanmaningskosten

op 03 mei 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 03 mei 2017 om 11:02 geantwoord

Bedankt voor je bericht, Joey. We hebben gelijk in ons systeem meegekeken en zien inderdaad dat je contact hebt gehad met de klantenservice. We snappen dat het erg balen is dat de kosten zijn opgelopen, omdat de betaling niet is gelukt. Als klap op de vuurpijl zijn onze herinneringen naar je oude adres gestuurd. Zijn de adresgegevens inmiddels wel al aangepast in ons systeem? Zo nee, laat ons dan jouw nieuwe gegevens weten. :) Op 12 april heb je een sms gekregen. Naar aanleiding hiervan heb je op 25 april contact opgenomen met onze klantenservice. In dit geval hebben we gehandeld conform onze regels omtrent betalingen. Dit is telefonisch besproken. Naar aanleiding van het telefoongesprek is een e-mail gestuurd met de openstaande kosten en verdere betaalgegevens. Is dit een beetje duidelijk? Heb je verder nog vragen hierover? We horen het graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Joey Waaijer