Klacht: Aanmaningen waardeloze tegoedkaart

op 03 mei 2017 over Viabuy in de categorie Algemeen

Ik heb de kaart besteld omdat ik dacht dat het makkelijk zou zijn en je niet vast zit aan hoge kosten. Ik wilde geen creditcard dus een tegoedkaart leek me handiger omdat ik het alleen wil gebruiken om een boeking in een hotel te bevestigen. Ik had de kaart besteld maar die kwam maar niet binnen. Wel een aanmaning van 90 euro. Ik kwam er toen achter dat je 90 euro moet betalen om de kaart te gebruiken!! En de kaart is niet eens binnen gekomen en toch heb ik al 2 aanmaningen binnen. Ik ben niet tevreden en ik wil de kaart niet eens gebruiken. Ik vindt het oplichterij en fraude. Sowieso wil ik niet betalen voor iets wat niet binnen is. 90 euro voor een tegoedkaart slaat helemaal nergens op. Ze zouden de kaart opnieuw sturen maar nog altijd geen kaart binnen en ze vallen me wel lastig met aanmaningen en dat ze anders een incassobureau erbij gaan halen. Ik ben niet van plan om te betalen aan deze zakkenwassers. Ze willen je bang maken en dreigen dat je moet betalen voor een waardeloze kaart!!!

Dat dit bedrijf ophoudt met aanmaningen sturen en het dreigen met het sturen van een incassobureau. Dat ik niet hoef te betalen. Ik heb de kaart niet binnen en ik heb het recht om me te ontbinden aan deze onzin. Ik wil er vanaf en niets te maken hebben met VIABUY. Ze zetten heel veel mensen af en vangen er op een onzuivere manier veel geld wordt. Zulke wanpraktijken zouden opgepakt moeten worden. Trap er niet in!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem22222