Klacht: Aanmaning via incasso

op 07 augustus 2017 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Op 07/08/2017 ontvangen wij een schrijven(aanmaning) van een openstaand saldo van 139euro + extra incasso en dossier 65 euro te betalen binnen de 3 dagen.
Er werd niets in de brief vermeld van enige informatie…enkel betalen.
Wij hebben niets ontvangen van het bedrijf en zijn met vakantie geweest.
Een telefoon,mail schrijven van HelloFresh hebben wij nooit gehad.

ik ben tevreden wanneer er duidelijke communicatie is ivm dit dossier en HelloFresh ophoud met op te bellen met bedrieglijke reclame.
Opbellen met promo stunts en later de mensen een schrijven via een incasso bureau te sturen die dan ook nog profiteren met 65 euro kosten.
Dit maffia praktijken

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HelloFresh

Heeft op 17 augustus 2017 om 09:31 geantwoord

Beste Werner,

Bedankt voor je e-mail. Wat vervelend dat je niet eerder op de hoogte was van je betaalachterstand. Ik zie dat er in het verleden meerdere betalingsherinneringen zijn gestuurd. Dit is via de e-mail gegaan, deze e-mails zijn verstuurd op: 9 mei, 29 mei en 13 juni.

Wij hebben de box van 2017-05-01 niet kunnen afschrijven en later ook de boxen van 2017-06-19 en 2017-06-26 en daarvoor hebben we je tevens een laatste herinnering via e-mail en brief gestuurd. Die zijn beiden verstuurd op 10 juli.

Omdat er herhaaldelijk niet aan de betaalverzoeken voldaan is zijn wij genoodzaakt geweest de zaak over te dragen aan ons incassobureau. Helaas kunnen we je daarom nu ook niet meer verder helpen. Voor verdere afhandeling raad ik je aan contact op te nemen met Call2Collect.

Hopelijk is het zo duidelijk. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dit graag.

Groeten,
Nina

Heeft op 17 augustus 2017 om 16:56 geantwoord

Wij hebben ondertussen het bedrag overgemaakt op de rekening, het blijft een dikke schande hoe men te werk gaat....als men een aangetekend schrijven verstuurd had was het sneller opgelost...gewoon een brief versturen kan verloren gaan, aangetekend niet...Wij waren van 7/7 Juli tot 23/7 op vakantie en er was geen brief van HelloFresh toen wij thuis kwamen.
Men heeft ons geen oplossing gegeven...als BETALEN en verder mag ik het uitvechten met de incasso..systeem wij hebben onze centen en trek U plan.
DIKKE SCHANDE....HELLOFRESH...NOOIT MEER

Alle klachten die gemeld zijn door W. Welkenhuyzen