Klacht: aanmaning van deurwaarder voor betaling van scheermesjes die ik niet heb besteld

op 10 augustus 2016 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

brief gekregen van deurwaarder frank spruyt voor het betalende bedrag van 52,90€ op deze brief staat vermeld dat ik scheermesjes zou besteld hebben op 11/04/2016 deze heb ik nooit besteld en dus nooit toegestuurd gehad.Wat ik het rare aan dit verhaal vindt dat er vier maand tussen zit ,welke firma laat er vier maand tussen zitten zonder een rappel te sturen .heb contact opgenomen met de firma en gingen dit nakijken.dit weiger ik te betalen voor iets dat ik niet heb besteld

Gewenste Oplossing:

dit annuleren en dat ik van deze firma niets meer wil weten en mogen hun verontschuldigingen aan bieden dit smaakt naar wanpraktijken

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mega-mindy