Klacht: Aanmaning per SMS ontvangen

op 27 september 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg van syncasso een SMS met hierin de melding dat ik binnen 2 dagen iets moet betalen. Ik zou een Aanmaning ontvangen hebben maar weet niet eens waar het over gaat. Ik heb deze SMS nu al 3 keer gekregen met de melding dat ik binnen 2 dagen.moet betalen.

Gewenste Oplossing:

Als dit helemaal opgelost wordt en mijn nummer uit hun bestand gehaald wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 28 september 2016 om 13:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

In deze kwestie heeft Syncasso op 28 september jl. een email bericht verzonden naar betrokkene, waarin wij aangegeven dat het SMS bericht niet voor betrokkene is bestemd en wij het nummer uit ons systeem hebben verwijderd. Tevens hebben wij excuses aangeboden voor het ongemak wat hierdoor is veroorzaakt. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Kyvano1